esmaspäev, 28. august 2023

Aeg teel 10:11, rattasõit 6:36

Rattasõidu keskmine kiirus 16 km/h

Tõusu 1 096 m, langust 1 878 m, min. kõrgus 189 m, max kõrgus 993 m

Öö läbi kallas vihma. Kämpingu kõrval olev Noce jõgi tormas ja vahutas.

Kohal olid päästjad ja karabinjeerid. Üle jõe viiv sild oli lintidega piiratud. Asi tundus olevat tõsine. Vihmasadu jäi vähemaks ja asusin teele. Mööda ilusat Val di Sole orgu sõitsin allapoole.

Väheke ülespoole ja jõudsin uude orgu -Val di Non.

Siin on suur paisjärv Santa Giustina.

Jällegi väga ilus

– rohkelt õunaistandusi

ja kenad linnakesed või külad.

Mezzolombardos sadas jälle vihma ja ootasin varju all ilma selginemist. Linnas midagi huvitavat polnud, väheke räämas kah.

Edasi viis mõnus rattatee. Üle Adige jõe viival sillal vaatasin, kuidas tulvavesi kandis mööda jõge ajupuid ja muud rämpsu.

Otsustasin, et Trento linna nüüd õhtul ei lähe, vaid otsin kämpingu linna kõrval oleval mäel, kus neid pidi olema mitu. Tiheda liiklusega teel tuli äkki ette jalgratta keelumärk ja suunas kõrvalteele. Oli päris järsk ronimine, Maps sattus kohati segadusse ja pärast 1,5-tunnist ronimist juhatas järsult mäest alla ja olingi samas keelumärgi kohas tagasi. No enam ma sinna ei roni! Leidsin veel ühe kämpingu linnast edasi ja panin ajama. Kenasti märgistatud rattatee viis mööda jõekallast.

Kohati käisid remonditööd ja ilmselt jäi märkamata ümbersõiduviidad. Ühtäkki leidsin end mustlaste karavanilaagrist. Täpselt nagu Netflixi filmis „Suburra”. Naised-mehed karjusid midagi arusaamatut. Kõige rohkem sain aru umbes 4-aastasest tüdrukust, kes pani käed risti ja ütles „finito”. Esialgu arvasin, et minuga on nüüd finito, aga et kellegi külm- ega tulirelvi käes polnud, taipasin, et teega on lõpp. Sõitsin tagasi ja nüüd nägin ümbersõidumärki. 5 km sõitu ja maabusin vaikses kämpingus Agricamping Bauer. Perenaine pani mu väikese varju alla kiivipõõsaste vahele.

Vahetevahel ikka sadas veel. Raha läks 20 €. Perenaine oli väga lahke ja abivalmis, käis aga küsimas, kas midagi on vaja ja tõi klaasi veinigi. Meeldiv koht.