teisipäev, 30. juuni 2009

Puhas sõiduaeg 4 h 44 min
Keskm. 17,4 km/h

View 4. Sant Ponc - La Seu d´Urgell in a larger map

Hommikupoole oli sõit ülesmäge ja väga palav. Aga vaated olid ilusad veel madalate kaugelenähtavate sinetavate mägedega.

Solsona linnas jalutasin ringi. Siin on kena katedraal

ja üldse vahva vanalinn. Suvalisest poest sain omale gaasi, spordipoodides ei olnud sedasorti balloone.
Linnast edasi tuli veel ülespoole pingutada. Alates Collada de Clar kurust (882 m) oli mõnusam allamäge sõita, ehkki kuumus oli tappev. Jõudsin Rialbi veehoidlani. Siin tegin lõunapeatuse, kus sain omale lõpuks kohvi keeta. Tee suundus siit edasi põhja poole piki el Segre jõe orgu, mis muutus värviliste seintega
kanjoniks.

Kohati on jõgi ülespaisutatud. Teel tuli ette mõningaid tunneleid, millest mõnedest ei tohtinud jalgrattaga läbi sõita

ja hiljem ma sõitsingi enamikest mööda, kus ümbersõiduteedel liiklust polnud. Coll de Nargó küla juures algas äike, aga sattusin just kohviku ette. Istusin seal paari kohvitassi juures kuni vihm üle läks. Peale äikest muutus ilm talutavamaks, s.o. jahedamaks.

Põrutasin aga edasi mööda väikeste tõusude ja langustega teed. Adralli juures pidin lääne poole keerama, aga täna poleks ma enam kämpingusse jõudnud. Higisena ja kleepuvana ei ole mul mingit tahtmist telki pugeda. Niisiis keerasin hoopis ida poole ja enne Seu d´Urgelli linna leidsingi kämpingu (10.30 €), kus sain end puhtaks pesta ja korraliku sooja õhtusöögi valmistada. Kellaaeg oli küll varajane, aga väikesed mugavused kulusid ära. Kraadiklaas näitas 24 kraadi ja enesetunne paranes tunduvalt.