teisipäev, 22. august 2023

Aeg teel 10:08, rattasõit 5:26

Rattasõidu keskmine kiirus 15 km/h

Tõusu 785 m, langust 413 m, min. kõrgus 395 m, max kõrgus 770 m

Hommikul tuli kämpingus üks mees ligi ja andis soovitusi, kuhu ja kustkaudu edasi sõita. Algatuseks sõitsin Bregenzist läbi ja mööda Bodensee kaldapealset läksin uudistama Saksamaa Lindau linna.

Teel oli rohkem rattureid ja jooksjaid kui maanteel autosid. Väga tihe liiklus oli. Lindau vanalinn asub saarel.

Väga ilus on siin.

Kenad ülesvuntsitud majad.

Sadamat valvab lõvi.

Sõitsin sama teed tagasi Bregenzi. Siin eriti vaadata polnud – linn nagu linn ikka.

Kaldapealne on kena.

Võtsin suuna Bregenzwaldi. Schwarzachis on vahva vallavalitsuse hoone.

Edasi sõitsin kõrgemale, kus on natuke jahedam. Ilusad orud ja mäed, vahel üles, vahel alla.

Alberschwendes on hulk ilusaid maju.

Alguses sõitsin mööda maanteed, kus oli tihedam liiklus, aga siis tulid rattateed. Pidasin tee ääres pingil puu all lõunapausi, kui tuli mees rolleriga. Palus endast ja rollerist ja puust pilti teha. Kunagi, kui tema ja puu olid peenemad, olevat ta siin pilti teinud. Täna kindlat plaani pole. Kämpinguid siin pole ja sõidan niikaua kui viitsin. Enne vahva nimega Au küla

otsustasin paigale jääda, kuigi kell alles pool 6. Bregenzerache jõe ääres on puhkekoht

ja edaspidi läheb org kitsamaks ning võib-olla pole enam platsi, kuhu telk panna. Siis tuli siia 2 poissi mootorratastega, istuvad ja sulistavad vees ja istuvad jälle ja ära ei lähe. Hakkas juba pimedaks minema kui lahkusid ja sain oma laagri väikesele platsile püsti lüüa.