esmaspäev, 15. august 2022

1. päev. Kodu – Nürnberg

Aeg teele asuda. Kevadepoole tuli mõte teha pikem reis üle pika aja. Varsti ei taha võib-olla kere enam sõna kuulata. Tuleb siis kasutada seda aega kui veel saab.

Idee oli Schwarzwaldi minna. Sellest olen varemgi mõelnud. Aga nädalaks pole mõtet minna, sest alles esimese nädala lõpus tekib õige matkatunne. Teine eelistus oli Elsass ehk Alsace, mis samuti uurides kaunis. Juurde oli vaja lisada veel kohti, et umbes kuu aega täis saaks. See on minu jaoks optimaalne aeg, et asjatoimetustega jänni ei jääks. Lisasin veel osakese Šveitsi ja jupi Prantsusmaad ja saigi plaan paika. Lähtekohaks sai valitud Nürnberg kui kõige soodsam lennusihtkoht. Ryanairiga.

Tiinaga bussijaama, bussiga Tallinna lennujaama ja pärast tunniajast hilinemist läks sõit lahti. Hilinemise pärast ma eriti ei kurvastanud, sest ööbida polnud mul kusagil ja olin juba ette arvestanud, et tuleb hakata öösel uhama kuni õhtuni välja.

0 comments: