teisipäev, 29. juuli 2008

36. päev: Müncheni lennujaam – Tallinna lennujaam – Tallinna bussijaam -Tartu - kodu

Hommikul ärkasime lennukimürina peale. Kell 6 läks liiklus jälle käima. Korjasime oma varanatukese kokku ja läksime lennujaama. Muttisime rattad lahti ja toppisime kotti. Päris mitu tundi ootasime, enne kui lennukisse saime.
Lend läks sujuvalt ja varsti olimegi Tallinnas. Seekord pilvi ei olnud ja kenasti oli näha Kuramaa ja Ruhnu saar.
Lennujaamas proovisime võtta takso, aga ainukese suurema auto, kuhu rattad sisse oleks mahtunud, juht küsis algatuseks 250 krooni bussijaama sõidu eest. Kui ära hakkasin minema, küsis veel 200. Aga minu pakutud 150 krooni eest polnud enam nõus. Tere tulemast, kodumaa! Vaatasime, et bussiga saab samuti bussijaama. Ma ei teadnud, palju bussipilet maksab ja pakkusin juhile 25. Hakkas naerma – selle raha eest ei saa midagi. Aga toppis raha omale taskusse ja ütles, et sõitke aga. Veel kord - tere tulemast! Bussijaamas saime kohe Tartu bussile ja Tartus samuti viimasele bussile ja olimegi kodus.
Kokku läks siis 5 nädalat. Meie koeraniru pidi lolliks minema kui meid nägi. Niutsus ja värises veel mitu tundi, enne kui maha rahunes.